Miłość. 2 połówka

Szukam informacji. Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie? Pomóżcie.
Awatar użytkownika
Xardas
Aktywny Forumowicz

Miłość. 2 połówka

Postautor: Xardas » 15 sty 2018, 12:19

Dzień dobry wszystkim

Jest sprawa która zastanawia mnie od lat. Teraz kiedy jestem i wciaż się staje innym człowiekiem niż kiedyś, jednak dalej nie potrafię się w tym odnaleść.
Lata temu nie miałem przyjemnych doświadczeń jeżeli chodzi o dziewczyny. Nie będę się rozpisywał bo to naprawdę długi temat. Pomijając kłamstwa oszustwa jakie spotkały mnie z ich strony. Oraz zwyczajne żarty typu że nie przyszła na spotkanie małomówna itp itp.

potem zobaczyłem dziewczynę gdzie totalnie zwariowałem. Jednak coś mi znowu przeszkadzało. rok 2016 koniec technikum był dla mnie tym przełomem. Kłopoty w znalezieniu pracy, o rodzicne nie wspomnę.

Teraz rozumiem dlaczego coś mi przeszkadzało. Obecnie pracuję, studiuję, trenuję. Przecież nie miałbym dla niej nawet czasu. Teraz mam problem z wyrobieniem się a co dopiero przy niej. A może Tatuś widział że znudziła by mi sie kiedyś i bym ją zostawił ??

Przeszłość zostawiłem za sobą. Choć teraz często słyszę że powinienem już kogoś mieć. Mnie to nie rusza bo mam swoje zajęcia. Ale z drugiej strony odczuwam brak tej bliskiej osoby. To takie śmieszne, z jednej strony powiedziałbym że dziewczyny mnie olewają, mi to w sumie nie przeszkadza, ale z drugiej jakby faktycznie coś do mnie miały.

Ale zawsze przychodzi to drganie

Co to może być. Tatuś widzi więcej i dlatego tak robi ?? A może jeszcze nie czas i miejsce ?? A może mam jakiś uraz z poprzednich wcieleń lub sam traktowałem kiedyś kobiety jak zabawki ??
,,Chociażbym szedł przez najczarniejszą czerń, zła się nie ulęknę , ponieważ wiem że Ty jesteś ze mną,,

Miszu
Współtwórca

Re: Miłość. 2 połówka

Postautor: Miszu » 06 kwie 2018, 17:15